Kada je dete bolesno moj izbor je...

Kada sam rodila starijeg sina nisam bila baš mnogo edukovana o mogućnostima alternativnog načina lečenja pa sam sve što kažu lekari slepo sledila. Svaka vakcina, svaki antibiotik bili su uredno dati. Ne mogu reći da je bio previše bolešljiv ali kao i svako dete koje ide u vrtić kačio je razne viruse.
Rodio se zatim i mlađi sin i priča se nastavlja. On je bio osetljiviji, bolešljiviji pa je sa sedam meseci nakon ispijene bočice antibiotika dobio početnu upalu pluća. Tu noć nikada neću zaboraviti. Sama sa decom, muž radi noćnu smenu, 4h ujutro. Maleni se budi i plače. Kada sam ga dotakla skamenila sam se koliko je bio vreo.Temperatura 40,2, brzo ga umotavam u mokar čaršav, lek, krompir na tabane. Jedva nešto malo da je temperatura pala. Kod lekara, vađenje krvi, razmatranje i na kraju bolnica. Dete ima početnu upalu pluća. Injekcije, sirupi, inhalacije...Tamo smo zakačili još i rota virus pa smo se sa dijarejom družili nekih 10 dana. Preživesmo.Nakon malo više od godinu dana, opet bolnica jer ima navodno bronhijalnu asmu pa smo dobijali injekcije, inhalacije i razne sirupe. I to preživesmo. Nastavak je bio da lekari za sve živo ispisuju samo antibiotik, Ventolin ako kašlje i neki sprej za nos.

Onda sam se zapitala...koliko su moja deca do sada primila vakcina, popili sirupa, dobili injekcija i inhalacija? Nešto mi se zgrčilo u želucu. Onda sam čula za jednu doktoricu, homeopatu. Odvela sam decu kod nje, saslušala nas je i rekla da kod ovakvog vida lečenja očekujemo pogoršanje simptoma prvih 6 meseci ali da izdržimo. To je period čišćenja organizma od svih nagomilanih toksina. Odlučili smo da se uhvatimo sa tim u koštac. Prvih pola godine je baš tako bilo, svakih 2-3 nedelje su nešto zapatili. Više mlađi nego stariji sin doduše. Izdržali smo. Za sve sam se sa njom konsultovala. Oko ishrane, skidanja temperature na prirodan način, oko davanja homeopatskih lekova, prirodnih načina inhalacije. Sada, kada pogledam unazad ja vidim dvoje zdrave dece. U kartonu i dalje stoji da moje dete ima bronhijalnu asmu a on pumpicu nije koristio vec sigurno 3 godine. Čak smo i sve upale ušiju lečili homeopatski kada su mi svi govorili da je nemoguće bez antibiotika. Mi smo ih demantovali.

yumama.com


Zato dragi roditelji dobro razmislite da li su svi ti lekovi neophodni? Verujem da neki zaista jesu, ali sve što mogu prirodno lečiti zašto ne bih?

Ovo je samo moje iskustvo naravno i ne želim nikoga ubeđivati da sam u pravu ali želim pružiti podršku svim roditeljima koji žele probati ovaj način lečenja.

I grlite svoju decu, to im je najbolji lek! :)

Коментари