Od tebe nikada neće biti ništa

Sećate li se svog detinjstva? Vremena kada ste mislili da možete sve što poželite. Da imate krila. A da li se sećate vremena kada ste prestali verovati u to? Kada se to desilo? Nekako spontano, neprimetno. Ko vam je posekao krila? Sećate li se?
Ne dopustite da se to isto desi vašoj deci. Ne dopustite da im neko druge ureže uverenje da nisu dovoljno dobri, lepi, pametni, unikatni. Zašto vam ovo pišem? Na ovo me potakla jedna situacija koja se danas dogodila. Filip je došao sa treninga, seo i oborio pogled. Upitala sam ga šta se dogodilo a on mi je rekao da mu je trener kazao da "igra fudbal kao neka baba i da od njega nikada ništa neće biti". Tada sam mu rekla da me pogleda u oči. Njegove su bile tužne.

"Nikada, ali baš nikada, nemoj dozvoliti da te neko ubedi da nešto ne možeš ili nisi dovoljno dobar! Samo ti možeš odrediti koje su tvoje mogućnosti, šta možeš, šta želiš i šta ćeš postići. Niko drugi. Ako niko ne bude verovao u tebe, ja hoću. Ako svi mislili da nećeš uspeti, ti i ja ćemo znati da hoćeš ako budeš dovoljno jako želeo. Nije važno da budeš najbolji fudbaler. Važno je da veruješ u sebe i daš najbolje što možeš u tom trenutku. A sve ostalo su samo reči na koje ne trebaš obraćati pažnju. Ti si sjajan baš takav kakav si. Hoću to da zapamtiš!"

Osmeh se stidljivo javio na njegovom licu. "Znam!", odgovorio mi je. 
Sigurna sam da ću još milion puta morati pričati istu priču ali pričaću je koliko god puta trebalo jer niko ne može mojoj deci srušiti samopouzdanje kao što ga ja kao majka mogu podići. Niko!

Verujte u vašu decu i govorite im to. Moraju znati da su njihovi snovi samo njihovi i da samo oni mogu postaviti granicu do koje žele ići. Niko drugi. Jer oni su važni, njihovi snovi su važni. Podržite ih u tome. Naučite ih da ne odustaju samo zbog toga što im je neko rekao da nešto ne mogu, da ne odustaju na prvoj prepreci. Naučite ih da veruju u sebe, da veruju u čuda i da veruju da oni sami čuda stvaraju.

Izvor: Pinterest


Budite im vetar i pokažite im kako da rašire svoja krila. Pustite ih da lete. Budite deci mentor a ne neko ko ih stavlja u kalup. Pustite ih da imaju velike snove a vaš najveći san kao roditelja neka bude da im u ostvarenju snova pomognete. Samo tako ćete ispuniti svoju svrhu kao roditelja.

Коментари