Srećan rođendan Marko!

Lepi moj dečače...
Na današnji dan, pre tačno 7 godina, rodio si se ti i isto kao i tvoj stariji brat, u moj život uneo radost i sreću. Bio si tako malen, tako sićušan a tako pun lepote da sam se odmah zaljubila u tebe. Mali prćast nosić, crna kosica...mali moj smotuljak.
Brat te je odmah zavoleo ali mu nikako nije bilo jasno zašto se još uvek ne znaš igrati niti želiš sa njim razgovarati. Odmah ti je poklonio malo plišano kuče i stavio ga u tvoj krevetac da te čuva. 

Bože, kao da je juče bilo kada si se prvi put osmehnuo, rekao mama i potrčao mi u zagrljaj. Pamtim svaku suzu, ogrebotinu, smeh, zagrljaj. Oduvek si veoma emotivan i vezan za svoju porodicu. Još uvek se topim kada potrčiš da me poljubiš i zagrliš kada krenem na posao i obavezno mi mašeš kroz prozor. Obožavaš kada se uvučeš kod mene u krevet a ja te milujem po glavici i pričam ti priču. Još uvek si moja beba a u isto vreme i moj veliki dečak. Dečak koji sam sprema svoju sobu i mesi sa mnom kolače. Obožavam kada te za laku noć poljubim u mirisnu glavicu a ti mi kažeš: "Laku noć mama, lepo spavaj! " 

Hvala ti sine moj što si baš mene odabrao za majku. Hvala što si baš takav kakav jesi. Ove godine postaješ đak prvak i svi kažu da tu prestaje igra. Ja ti poručujem da nikoga ne slušaš i da se igraš. Budi bezbrižan i igraj se jer život je igra u kojoj nakon mnogo uspona i padova pobeđujemo. Smej se, sine moj, uvek se smej. Bez radosti i smeha, život je samo bleda senka nečega što se životom zove. A ti si rođen da živiš ljubav. Rođen si za divne stvari. Lepo moje oko plavo, i ako ti bude teško nekada u životu, znaj da je to samo prolazna stanica na tvome putu i da te sreća čeka u srcu. Ona je uvek u nama a ti si uvek u mojoj duši. Uvek ćeš imati moju podršku, moju ljubav. Biću vetar koji će ti pomagati da poletiš ka svojim snovima. 

Ti si moj ponos i moja radost. Veruj u sebe mili moj dečače i kada ti budu rekli da nešto ne možeš. Nemoj im verovati. U mojim očima ćeš uvek videti istinu. Možeš sve što poželiš. Ja verujem u tebe. Budi zahvalan na svemu što ti život daje a ja sam zahvalna što mi je dao baš tebe.

Danas budi radostan, osmehuj se životu i pevaj. Uživaj u ovom danu i svakom narednom. Neka ti oči sjaje a srce peva.


Raduj se sine moj, jer ovo je tvoj dan. Dan kada si me učinio najsrećnijom ženom na svetu, učinio me tvojom majkom!

Voli te tvoja mama!

Srećan rođendan srećice moja!
                                                                                                                                                                                          12.03.2017.

Коментари